Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.

Potřebujete zboží reklamovat? Vytiskněte si jednoduchý formulář pro reklamaci, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu:

iFixed s.r.o.
Nerudova 837, Vestec, Středočeský kraj, 252 42
Osobní vrácení na této adrese není možné.
 

Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Zásilku neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. 

 

Vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a my vám vrátíme peníze. V případě vrácení celé objednávky vám pošleme i částku za poštovné.

Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete jej s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy a s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě. Zásilku odešlete do 30 dnů od převzetí zboží. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.

Vrácené zboží zpracujeme co nejdříve, nejpozději však do 14 dní od jeho převzetí.

Zboží odešlete doporučeně na adresu:

iFixed s.r.o.
Nerudova 837, Vestec, Středočeský kraj, 252 42
Osobní vrácení na této adrese není možné.
 

Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Zásilku neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.